شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

تأمین و راهبری تجهیزات امنیتی F5- Fortinet و تجهیزات ذخیره سازی HPE

021-76871880
سبد خرید ( 0 مورد)

معرفی شرکت F5

 

 

شرکت F5 Networks (F5 LABS) فعالیت خود را در سال 1996 در سیاتل آمریکا با تمرکز بر روی بهینه ­سازی سرویس­ ها و شبکه­ های مبتنی بر تحویل سرویس با کیفیت بالا (ADN – Application Delivery Networking) آعاز نموده است. نقاط اصلی تمرکز محصولات شرکت F5، بر روی مواردی مانند تحویل سرویس (Service Delivery)، امنیت سرویس (Service Security)، کارایی سرویس (Service Performance)، و قابلیت دسترس­ پذیری سرویس (Service Availability) در حوزه WEB Application می­باشد.

نخستین فعالیت این شرکت در حوزه راه­کارهای توزیع عادلانه و بهینه ترافیک (Load-balancing) بوده است، ولی در حال حاضر محصولات این شرکت در سایر حوزه  ­ها شامل تسریع ­بخشی ارائه سرویس (Acceleration)، امنیت برنامه ­های کاربردی (Application Security) و پیشگیری از حملات DDoS نیز ارائه می­شوند. شعار اصلی شرکت F5، “ارائه سرویس بصورت امن و با کارایی بسیار بالا” است. بطورکلی محصولات و راه­کارهای شرکت F5 برای طیف وسیعی از مشتریان در مراکز داده­ای و تحت سرویس ­های ابری (Cloud-based) قابل استفاده است.

در حال حاضر شرکت F5 به عنوان مالک برخی از شرکت­ های مهم و کلیدی در حوزه IT شامل Acopia Networks، LineRate Systems، Versafe، Defense.Net، CloudWeaver، NGINX و Shape Security نیز می­باشد.

محصولات و راه­کارهای شرکت F5 شامل طیف وسیعی از نیازمندی ­های حوزه IT (زیرساخت، شبکه و امنیت) است. این راه­کارها براحتی بر روی انواع پلتفرم ­ها شامل نسخه مجازی، تجهیزات سخت­افزاری، و سرویس­های مبتنی بر Cloud در دسترس می­باشند. در ادامه به معرفی راه­کارهای متداول F5 جهت پیاده ­سازی در سناریوهای مختلف اشاره خواهد شد.

 

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
در صورتی که نیاز به مشاوره دارید از طریق زیر اقدام نمایید. همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس حاصل می‌کنند.

مطالب مرتبط

Cloud-computing
مقالات
mona hashemi

فناوری ابری

مفهوم تکنولوژی ابری و رایانش ابری پیشرفت روزافزون تکنولوژی، باعث شده است که فضای ابری به عنوان جایگزینی برای فضای سنتی به خصوص در دهه

ادامه مطلب »