شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

تأمین و راهبری تجهیزات امنیتی F5- Fortinet و تجهیزات ذخیره سازی HPE

021-76871880
سبد خرید ( 0 مورد)

ادغام محصولات آزمایشگاه کسپرسکی و شرکت امنیت سایبری Alias Robotics

ادغام کسپرسکی و امنیت سایبری

طبق توافق همکاری و مشارکت اخیر کسپرسکی و شرکت آلیاس رباتیک، مقرر شد که ربات‌های به‌کاربرده شده در سیستم‌های صنعتی، از این به بعد در حوزه حفاظت سایبری، نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

در طی این توافق، محصولات آزمایشگاه کسپرسکی (Kaspersky Industrial CyberSecurity) در ترکیب با پلت‌فرم (Robot Immune System) عمل می‌کنند و به‌این‌ترتیب امکان محافظت کامل و جامع از تمامی سطوح محیط فناوری که ربات‌ها در آن به کارگرفته می‌شوند که شامل کنترل‌کننده‌ها تا پردازنده‌ها و عملیات می‌شود، فراهم می‌گردد. این همکاری در نهایت ممانعت از حمله به شبکه‌های فناوری که از ربات‌ها استفاده می‌کنند، را به دنبال خواهد داشت و ارتقای امنیت سیستم‌های کنترل امکان‌پذیر می‌شود.

ادغام کسپرسکی و امنیت سایبری

ادغام کسپرسکی و امنیت سایبری Alias Robatics

بنیانگذار و مدیر فنی Alias Robatics، ویکتور مایورال ویلچس (Victor Mayoral Vilches)، اعلام کرد :« عملکرد ربات‌های صنعتی با استفاده از شبکه‌های مجزا، تکنولوژي‌ها، نیازهای امنیتی و اولویت‌های تجاری ارائه می‌شود. برای به صفر رساندن احتمال آسیب به انسان، اقدامات ويژه امنیت سایبری، از نیازهای اساسی این سیستم‌هاست . پلت‌فرم ما قابلیت پشتیبانی از بیش‌تر از 40 ربات متفاوت را در محیط‌های صنعتی دارد  که امنیت سایبری آن‌ها، با کمک شرکایمان که بهترین راه‌کارها را برای نظارت شبکه‌های فناوری فراهم می‌کنند، تأمین می‌شود. با ادغام پلت‌فرم ما با Kaspersky Industrial CyberSecurity، امنیت عملکرد ربات‌ها و زیرساخت صنعتی برای مشتریان، تضمین خواهد شد.»

شرکت امنیت سایبری

شرکت امنیت سایبری

در همین راستا، مدیر توسعه تجارت کسپرسکی، آنتون شیپولین (Anton Shipulin)، نیز بیان داشت که :«زیرساخت‌های فناوری با پیچیدگی روزافزون مواجه است و حفظ استحکام هرکدام از لایه‌های آن در مقابل حملات سایبری، بسیار ضروری است. به همین منظور، نیاز به کار ابزارها و تدابیر حفاظتی به صورت مرتبط با هم هستیم تا امنیت کل محیط در برابر تهدیدات سایبری، تأمین گردد. با افزایش سرعت به‌کارگیری ربات‌های صنعتی، امکان حفاظت مطمئن از طریق این مشارکت برای شرکت‌هایی که آن را مورد استفاده قرار می‌دهند، فراهم می‌شود. »

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
در صورتی که نیاز به مشاوره دارید از طریق زیر اقدام نمایید. همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس حاصل می‌کنند.

مطالب مرتبط

Cloud-computing
مقالات
mona hashemi

فناوری ابری

مفهوم تکنولوژی ابری و رایانش ابری پیشرفت روزافزون تکنولوژی، باعث شده است که فضای ابری به عنوان جایگزینی برای فضای سنتی به خصوص در دهه

ادامه مطلب »