شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

تأمین و راهبری تجهیزات امنیتی F5- Fortinet و تجهیزات ذخیره سازی HPE

021-76871880
سبد خرید ( 0 مورد)

در روسیه تجهیزات الکترونیک مبتنی بر پردازنده‌های بومی ساخته می‌شود

محصولات فناوری مبتنی بر پردازنده‌های بومی در روسیه

دولت فدراسیون روسیه در تاریخ 17 ژوئیه 2015 مصوبه ای ارائه داده است که در آن لیستی از تجهیزات الکترونیکی که می‌بایست بر مبنای ریزپردازنده‌های بومی ساخته شوند، ذکر شده است.

تجهیزات فناوری مجاسباتی که در این لیست آمده، در صورتی می‌توانند در صورتی روسی محسوب می‌شوند و لیست تجهیزات بومی وزارت صنعت و تجارت قرار داده می‌شوند که ساخت آن‌ها مبتنی بر میکروپراسسورهای داخلی باشد. خرید بعضی از نهادهای دولتی و شرکت‌ها، از تجهیزات معرفی شده در این لیست، انجام می‌شود.

محصولات فناوری مبتنی بر پردازنده‌های بومی در روسیه

نام تجهیزاتی مانند لپ‌تاپ و تبلت، کامپیوتر رومیزی، اس‌اس‌دی، مادربرد، اسکنر و پرینتر چندکاره در این لیست دیده می‌شود. زمانی که برای اجرای این اصلاحات قانونی درنظر گرفته شده است برای گروه‌های مختلف محصولات بین اول ژوئیه 2021 تا اول ژانویه 2022 متغیر است. طبق اعلام انجمن توسعه‌دهندگان و تولیدکنندگان تجهیزات الکترونیک، روسیه در حال حاضر دارای کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌های Baikal و Elbrus کمپانی‌های Baikal Electronics و MCST است. تولید کامپیوترهای مخصوص با پردازنده‌های بومی به خواست وزارت دفاع صورت می‌گیرد و تولید آن به منظور ارائه دربازار نیست.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
در صورتی که نیاز به مشاوره دارید از طریق زیر اقدام نمایید. همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس حاصل می‌کنند.

مطالب مرتبط

Cloud-computing
مقالات
mona hashemi

فناوری ابری

مفهوم تکنولوژی ابری و رایانش ابری پیشرفت روزافزون تکنولوژی، باعث شده است که فضای ابری به عنوان جایگزینی برای فضای سنتی به خصوص در دهه

ادامه مطلب »