شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

تأمین و راهبری تجهیزات امنیتی F5- Fortinet و تجهیزات ذخیره سازی HPE

021-76871880
سبد خرید ( 0 مورد)

عرضه پلت‌فرم مدیریت واکسن کرونا از سوی مایکروسافت

مایکروسافت و طراحی پلت‌فرم مدیریت واکسن کرونا

پلت‌فرم طراحی‌شده توسط مایکروسافت (Microsoft)، برنامه‌ریزی توزیع و تزریق واکسن کرونا را به مناسب‌ترین شیوه برای شرکت‌ها و مراکز درمانی و هم‌چنین دولت‌ها، امکان‌پذیر می‌سازد.

مایکروسافت و طراحی پلت‌فرم مدیریت واکسن کرونا

مایکروسافت و طراحی پلت‌فرم مدیریت واکسن کرونا

طبق گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، مایکروسافت برای طراحی این پلت‌فرم از شرکت‌های بسیاری از جمله اکسنچر، مزیک گلوبال، آواناده و … کمک گرفته است. بعضی از این شرکت‌ها نیز خود برای طراحی پلت‌فرم‌هایی مبتنی بر سرویس‌های کلود مایکروسافت، برنامه‌هایی دارند.

به‌کمک پلت‌فرم گفته‌شده، امکان برنامه‌ریزی به‌منظور توزیع دقیق و مطمئن واکسن کرونای تولیدی شرکت‌های مختلف، در سراسر یک یا چندین کشور که نیاز به تزریق بیش از یک بار بار دارد، فراهم می‌شود. از طریق این پلت‌فرم ثبت اطلاعاتی مانند، مشخصات دقیق بیماران و فراهم‌کنندگان خدمات واکسن، برنامه‌ریزی توزیع و تزریق واکسن در چند مرحله، ارائه گزارش و تحلیل آماری و نیز پیش‌بینی از روند‌های آینده، میسر می‌شود.

طراحی پلت‌فرم برنامه‌ریزی توزیع و تزریق واکسن کرونا

طراحی پلت‌فرم برنامه‌ریزی توزیع و تزریق واکسن کرونا

لازم به ذکر است که از آغاز پاندمی ویروس کرونا در ماه مارس، بیش از 230 مأموریت به‌منظور برنامه‌ریزی و مدیریت تزریق واکسن کرونا توسط مایکروسافت انجام شده است، اما با پلت‌فرم جدیدی که مایکروسافت طراحی کرده است با نام ثبت واکسن و راه‌کار مدیریتی (VRAS:Vaccination Registration and Adiminstration Solution)، انجام این کار به شکلی منظم و منسجم صورت خواهد گرفت.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
در صورتی که نیاز به مشاوره دارید از طریق زیر اقدام نمایید. همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس حاصل می‌کنند.

مطالب مرتبط

Cloud-computing
مقالات
mona hashemi

فناوری ابری

مفهوم تکنولوژی ابری و رایانش ابری پیشرفت روزافزون تکنولوژی، باعث شده است که فضای ابری به عنوان جایگزینی برای فضای سنتی به خصوص در دهه

ادامه مطلب »