شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

تأمین و راهبری تجهیزات امنیتی F5- Fortinet و تجهیزات ذخیره سازی HPE

021-76871880
سبد خرید ( 0 مورد)

WS-C2960X-48TD-L

WS-C2960X-48TD-L

تجهیزات شبکه سوئیچ سیسکو

تجهیزات شبکه سوئیچ سیسکو


 
سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960X-48TD-L از سری X2960 و XR2960 است.(تجهیزات شبکه سوئیچ سیسکو)
که سرعت بالای آن در انتقال داده‌ها آن را به پرکاربردترین سوئیچ سیسکو در پشتبانی از شبکه‌ها مبدل ساخته است.
برخورداری از توانایی تنظیمات ساده و استک (Stackable) گیگابیت اترنت، باعث شده است که دسترسی کلاس های پیشرفته برای برنامه‌های مختلف ممکن شود. سیستم‌عامل این مدل از سوئیچ Ciso IOS است که مدیریت ساده و مدیریت شبکه را فراهم می‌کنند. در این مدل از سوئیچ پیکربندی و نظارت و عیب‌یابی با سهولت انجام می‌گیرد. ارائه ویژگی‌های پیشرفته لایه ۲ و 3 و نیز پشتیبانی از POE+ (Power Over Ethernet Plus) از دیگر قابلیت های این سوئیچ کاملاً‌مدیریتی است. دارای پردازنده ۲ هسته‌ای ، و نیز  DRAM 512 مگابایتی برای LAN Base و 256 مگابایتی برای LAN Lite  و نیز حافظه فلش 128 مگابایتی برای LAN Base و 64 مگابایتی برای LAN Lite است. این سوئیچ امکان ساده‌کردن عملیات و افزایش امنیت برای کاربران و برنامه‌ها، بهبود زیرساخت‌ها در جهت رفع نیازهای رو به رشد در کسب و کارهای در حال توسعه را فراهم می‌کند.
سوئیچ WS-C2960X-48TLD-L قابلیت پشتیبانی از پروتکل‌های تحت شبکه مانند: HTTPS، SSH، HTTP، VLAN، STP، CiscoWork، IEEE 802.1p، QOS، Syslog و Telnet و… و نیز از پروتکل‌های مدیریتی مانند SNMP-TARGET-MIB، SNPM-NOTIFICATION-MIB، SNMP-MPD-MIB، UDP-MIB، TCP-MIB، SNMPv2-MIB و … را دارد. طرفیت داخلی تقریبی این سوئیچ در حدود Gbps20 است.
قابلیت مقیاس‌پذیری، صرفه‌جویی در انرژی ، کاهش هزینه کل از ویژگی‌های سوئیچ سیسکوهای سری X2960 , XR2960  است  که با بهره گیری از خدمات هوشمند، ‌امنیت و قابلیت انعطاف‌پذیری در شبکه را فراهم می‌کنند. سوئیچ سیسکو مدل WS-C2960X-48TD-L سوئیچ لایه۲ و LAN Base با توانایی Stackable است که دارای 48 پورت اترنت با سرعت های ۱۰۰۰/۱۰۰/ ۱۰ گیگابیت، و دو رابط SFP+uplink از نوع mini-GBICC با سرعت 10G است.
بهره‌مندی از توانایی Stackable در سوئیچ‌ سیسکو سری X2960 ، از طریق اتصال ۸ سوئیچ سیکسو سری                      LAN Base X2960 به هم و پهنای باند حداکثری تا GB80  ممکن می‌شود.

ویژگی‌های سوئیچ WS-C2960X-48TD-L

  • کنترل ساده و هوشمند به کمک نرم‌افزارهای اصلی
  • گسترش شبکه‌های داخلی به کمک قابلیت انعطاف‌پذیری این سری سوئیچ سیسکو
  • بهره‌گیری از QoS پیشرفته از طریق استفاده از مجوز‌های نرم‌افزاری پیشرفته
  • جستجوی اتومات ایرادها و عیوب و رفع عیب نرم‌افزاری و سخت‌افزاری با استفاده از پشتیبانی آنلاین
  • سازگارترین سوئیچ سیسکو با محیط زیست
  • استفاده هوشمند از نرم‌افزارهای موجود در خود سوئیچ به منظور مدیریت اتوماتیک پورت‌ها