شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

تأمین و راهبری تجهیزات امنیتی F5- Fortinet و تجهیزات ذخیره سازی HPE

021-76871880
سبد خرید ( 0 مورد)

JUNIPER

شرکت Juniper

Juniper

Junipe

معرفی شرکت Juniper

شرکت Juniper در سال 1996 توسطPradeep Sindhu  تأسیس شد  و محصولات و خدمات خود را  با تکیه بر پروتکل IP عرضه کرد. با خرید شرکت NetScreen توسط Juniper‌ در سال 2004، شرکت Juniper به طور جدی در زمینه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات گام مهمی برداشت و به منظور بهبود کارایی تجهیزات امنیتی در شبکه و نیز مشکلات ناشی از باگ‌های امنیتی خدماتی مرتبط با امنیت شبکه ارائه داد.

جلوگیری از دسترسی افراد غیرمجاز به اطلاعات و حفظ امنیت اطلاعات در این عصر بسیار ضروری به نظر می‌رسد. و ازآنجایی که انتقال اطلاعات عمدتاً به کمک اینترنت انجام می‌شود لازم است برای تمامی سیستم‌ها و شبکه‌ها و نیز محیط داخلی یک سازمان یک بستر امن و سیستم امنیتی تعریف شود. تا بانک اطلاعاتی و فایل‌های یک سازمان از سرقت و هرگونه خدشه در امان بماند.

شرکت جونیپر در محصولات خود ، ایمن‌سازی لایه‌های مختلف شبکه را در اولویت قرار داده است و بدین ترتیب خاطر مدیران ارشد فناوری اطلاعات را از جهت محافظت از داده و شبکه ، آسوده می‌سازد.

محصولات شرکت Juniper به طور کلی شامل روترهای سری T-series, M-Series, E-Series, MX-Series و   J-Series و سوئیچ‌های اترنت EX-Series و محصولات امنیتی SRX-Series است.

شرکت جونیپر در حال حاضر در 50 کشور دنیا، با به‌کارگرفتن بیش از 9000 کارمند، ارائه‌دهنده محصولات و تجهیزات امنیتی شبکه به 40 سرویس‌دهنده برتر دنیا، و سازمان‌های دولتی و صنایع بزرگ است.

به‌کارگیری تراشه‌ای با متد ASIC در سیستم‌های یکپارچه امنیتی شرکت جونیپر ، باعث شده است که تجهیزات این شرکت نسبت به محصولات مشابه در شرکت‌های مشابه بهتر باشد.

دستگاه‌های تک‌منظوره IDP  توسط شرکت Juniper به منظور جلوگیری از نفوذ به شبکه و شناسایی حملات معرفی شده است. این محصول باتوجه به جایگاه آن در امنیت شبکه از سوی مدیران شبکه بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به‌طور کلی مشخصات سیستم‌های یکپارچه امنیتی Juniper در تجهیزات مختلف این شرکت به شرح زیر است:

  • فایروال : نواحی امنیتی و نیز کنترل دسترسی بین آن ها به کمک سیاست های امنیتی

  • روتر: پشتیبانی از پروتکل‌های روتینگ دینامیک و استاتیک در لایه سه

  • سوئیچ: کارکرد لایه ۲ به منظور اتصال نقاط شبکه و پشتیبانی از STP و VLAN به‌صورت شبکه‌های مجازی

  • VPN: برقراری ارتباط امن و غیرقابل شنود از طریق اینترنت بین شعب مختلف یک کسب‌وکار و دورکاری با ایجاد تونل IPSec و انواع سرویس‌های وی‌پی ان

شرکت Juniper به کسانی که دوره‌های آموزشی ارائه شده توسط این شرکت را طی کنند گواهینامه مختص دوره ارائه می‌دهد به این گواهینامه‌ها در اصطلاح JNCP (Juniper Networks Certification Program) نامیده می‌شوند.

  • Service Provider Routing and Switching

  • Enterprise Routing and Switching

  • Junos Security

  • Junos Support

  • Product and Technology

  • Design