شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

تأمین و راهبری تجهیزات امنیتی F5- Fortinet و تجهیزات ذخیره سازی HPE

021-76871880
سبد خرید ( 0 مورد)

برنامه ژاپن برای حفاظت از بازی‌های المپیک

برنامه ژاپن برای حفاظت از بازی‌های المپیک از حملات سایبری

طبق گزارشی که ایرنا منتشر کرده است کمیته برگزاری بازی‌های 2020 توکیو، به منظور مقابله با حملات سایبری، 200 کارشناس در حوزه امنیت IT و Hacking استخدام کرده است.

این افراد در حوزه IT و Internet‌ بسیار خبره و کارشناس هستند و همکاری آ‌نها با کمیته برگزاری بازی‌ها با عنوان هکرهای اخلاق‌مدار صورت می‌گیرد تا چنانچه حملات سایبری روی دهد، با آن‌ها مقابله شود.

این افراد متخصص، دوره‌های آموزشی حرفه‌ای و عملیاتی ضدخرابکاری را پشت سر گذاشته‌اند و تجهیز، پشتیبانی زیرساخت‌ها و نیز تمهیدات برگزاری مراسم  در بازی‌های المپیک بر عهده آن‌ها گذاشته شده است.

برنامه ژاپن برای حفاظت از بازی‌های المپیک از حملات سایبری

برنامه ژاپن برای حفاظت از بازی‌های المپیک از حملات سایبری

مراسم بازی‌های المپیک به صورت زنده از شبکه‌های گوناگون بین‌المللی پخش می‌شود و همین موضوع نیز موجبات نگرانی را فراهم می‌کند. زیرا امکان ایجاد اختلال در فرایند معمول برگزاری مراسم وجود دارد. از این رو، افراد عضو کمیته برگزاری توکیو 2020 برای این بازی‌ها، در حال آماده‌سازی هستند.

در مهرماه امسال ژاپن اعلام کرده است که برای حفاظت از بازی‌های المپیک 2021 توکیو یک مجموعه اقداماتی را در نظر دارد. این اعلان ژاپن، زمانی صورت گرفته است که هکرهای روسیه از سوی امریکا و انگلیس، به حملات سایبری در بازی‌های المپیک زمستانی 2018 متهم شدند و 6 نیروی واحد اطلاعات ارتش روسیه نیز از سوی امریکا تحریم شد و البته که روسیه زیر بار این اتهامات نرفت.

طبق اعلام کابینه دولت ژاپن هراقدامی که لازم باشد برای جلوگیری از هرگونه حمله مجازی به بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2021 را انجام خواهند داد. این اقدامات در راستای بخشی دیگر از تأمین امنیت سی و دومین دوره بازی‌های المپیک در ژاپن انجام می‌شود.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
در صورتی که نیاز به مشاوره دارید از طریق زیر اقدام نمایید. همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس حاصل می‌کنند.

مطالب مرتبط

Cloud-computing
مقالات
mona hashemi

فناوری ابری

مفهوم تکنولوژی ابری و رایانش ابری پیشرفت روزافزون تکنولوژی، باعث شده است که فضای ابری به عنوان جایگزینی برای فضای سنتی به خصوص در دهه

ادامه مطلب »