شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

تأمین و راهبری تجهیزات امنیتی F5- Fortinet و تجهیزات ذخیره سازی HPE

021-76871880
سبد خرید ( 0 مورد)

تقویت امنیت سایبری بازی‌های آسیایی بر عهده هانگژو 2022

امنیت سایبری بازی‌های آسیایی

طبق اعلام کمپانی برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو 2022، تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر همکاری و عقد قرارداد بین این کمپانی و کمپانی امنیت سایبری و داده‌ای DAS منعقد شده‌است که طی آن قرارداد، برای تقویت زیرساخت سایبری بازی‌ها اقداماتی صورت بگیرد.

امنیت سایبری بازی‌های آسیایی

امنیت سایبری بازی‌های آسیایی

روابط عمومی کمیته ملی المپیک گزارشی منتشر کرده است که به نقل از شینهوا، کمپانی DBAPPSecurity که همان کمپانی اینترنتی و داده‌ای DAS است، همکاری خود را با کمیته برگزاری بازی‌ها، به عنوان سرمایه‌گذار و شریک زیرساخت داده و امنیت شبکه بازی‌های آسیایی 2022 شروع نموده است. در سابقه این کمپانی، در ارتباط با برقراری امنیت سایبری بازی‌های آسیایی، گوانگژو 2010، المپیک 2008 پکن و یونیورسیاد 2011 شین‌ذن، مشاهده می‌شود.

به گفته شن ویکیانگ، معاون دبیرکل کمیته برگزاری هانگژو 2022 و معاون شهردار هانگژو، DAS-Security به عنوان یک شرکت امنیت سایبری پشتیبان ژجیانگ و هانگژو به‌منظور رهبری در اقتصاد دیجیتال توسعه‌یافته است. وی ابراز امیدواری کرد که همکاری با این کمپانی، بتواند مقدمه‌ای برای ارائه یک سامانه ایمن و یکپارچه در بازی‌های آسیایی باشد.

بازی‌های آسیایی هانگژو 2022

بازی‌های آسیایی هانگژو 2022

کمپانی ذکرشده، دهمین شرکتی است که در برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو 2022، با کمیته برگزاری، همکاری می‌کند. در سال‌های 2010 و 1990 میلادی، نیز، چین سابقه میزبانی بازی‌های آسیایی در شهرهای گوانگژو و پکن را داشته است.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
در صورتی که نیاز به مشاوره دارید از طریق زیر اقدام نمایید. همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس حاصل می‌کنند.

مطالب مرتبط

Cloud-computing
مقالات
mona hashemi

فناوری ابری

مفهوم تکنولوژی ابری و رایانش ابری پیشرفت روزافزون تکنولوژی، باعث شده است که فضای ابری به عنوان جایگزینی برای فضای سنتی به خصوص در دهه

ادامه مطلب »