شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

تأمین و راهبری تجهیزات امنیتی F5- Fortinet و تجهیزات ذخیره سازی HPE

021-76871880
سبد خرید ( 0 مورد)

توسعه سیستم حفاظت از پهپاد در مقابل حملات Zero-Day

سیستم محافظت از پهباد deep armor

همکاری محققان شرکت امریکایی اسپارک کوگنیشن (SparkCongnition) و شرکت اسکای گرید (SkyGrid)، منجر به ساخت یک سیستم امنیتی بر مبنای هوش مصنوعی شد. این سیستم از قدرت تشخیص حملات روزصفر علیه پهبادها در هنگام پرواز برخوردار است و اپراتورها به کمک آن می‌توانند پهبادهایی که موردحمله قرار گرفته‌اند را هدایت کنند.

سیستم محافظت از پهباد deep armor

سیستم محافظت از پهباد deep armor

سیستم شناسایی شده با نام دیپ‌آرمور (DeepArmor) بعد از تلفیق با سیستم کنترل پرواز «SkyGrid AerialOS» قادراست در بخش سخت‌افزار پهبادها استقرار یابد و حتی بدون اتصال شبکه‌ای نیز به فعالیت خود ادامه دهد.سیستم دیپ‌آرمور از قابلیت شناسایی و دفع حملاتی که از طریق آسیب‌پذیری‌های ناشناخته و آسیب‌پذیری‌های Zero-Day بخش‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری انجام می‌شوند، برخوردار است.

طبق اعلام سریدار سودارسان (Sridhar Sudarsan)، مدیر فنی اسپارک کوگنیشن، در ساخت دیپ‌آرمور از فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی استفاده شده است که محافظت نقاط پایانی از 99.9٪ از تهدیدات ناشناخته را امکان‌پذیر می‌سازد.وی هم‌چنین اعلام کرد که عملکرد راهکارهای امنیتی مبتنی بر هوش مصنوعی از ضدویروس‌های استاندارد که تنها قابلیت شناسایی تهدیدهای شناخته‌شده را دارند، مؤثرتر است. امکان محافظت از پهبادها توسط تکنولوژی خودمختار دیپ‌آرمور از طریق مدل‌های مبتنی بر داده‌های فایل‌های بدافزاری، و نه مدل‌های مبتنی بر دیتابیس داده‌های تهدیدات شناخته‌شده فراهم می‌شود.

شرکت اسپارک کوگنیشن  واقع در شهر آستین تگزاس، در زمینه توسعه محصولات هوش‌ مصنوعی، امنیت شبکه و مدل‌های یادگیری ماشین فعالیت می‌کند و شرکت اسکای گرید که تأسیس آن توسط شرکت اسپارک کوگنیشن و بوئینگ انجام شده است نیز در زمینه هوش مصنوعی فعالیت دارد.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
در صورتی که نیاز به مشاوره دارید از طریق زیر اقدام نمایید. همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس حاصل می‌کنند.

مطالب مرتبط

Cloud-computing
مقالات
mona hashemi

فناوری ابری

مفهوم تکنولوژی ابری و رایانش ابری پیشرفت روزافزون تکنولوژی، باعث شده است که فضای ابری به عنوان جایگزینی برای فضای سنتی به خصوص در دهه

ادامه مطلب »