شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

تأمین و راهبری تجهیزات امنیتی F5- Fortinet و تجهیزات ذخیره سازی HPE

021-76871880
سبد خرید ( 0 مورد)

خرید سرورهای ML

خرید سرورهای ML

خرید سرورهای ML

خرید سرورهای ML
خرید سرورهای ML
 سرورهای ML همانند سرورهای DL است و ضمناً از مزیت عدم وابستگی به رک نیز بهره‌مند است. این سرورها علاوه بر اینکه قابلیت نصب در رک را دارند، به صورت ایستاده (Tower) نیز می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند؛ بنابراین برای شرکت‌های کوچک بسیار مناسب هستند. این سرور در سری‌های و ۳۰۰،۱۰۰ و ۵۰۰ به بازار معرفی شده است که سری 500 سرورهای ML دیگر تولید نمی‌شوند. سرورهای HP سری ML، از سری سرورهای ایستاده پرقدرت هستند که مناسب تجارت‌های کوچک، متوسط و بزرگ هستند و به دلیل قابلیت ارتقاپذیری، درصورت رشد و توسعه کسب‌وکار با این سرورها، مشکلی وجود نخواهد داشت. سرورهای ایستاده، مشابه PC هستند با این تفاوت که در این سرورها، سخت‌افزار مختص سرور وجود دارد.
سرورهای ML (Modular Line)، سرورهای ایستاده (Tower Series) محسوب می‌شوند. سرورهای ML، سری ML100 HPE Proliant، کم‌هزینه، ساده هستند و کاربرد آن بیشتر در محیط‌های کاری کوچک است و در شبکه‌های Networking File and Print Shared Internet Access HPC clusters در مدل های ML110 و ML150 کاربرد دارد. سرورهای یک یا دو پردازنده‌ای ML300 HPE Proliant در مدل‌های ML370، ML350،ML330 و ML310 به‌منظور Email Database با بهره‌مندی از مدیریت از راه دور و قابلیت انعطاف بالا در حافظه و عملیات ورودی و خروجی و نیز گسترش‌پذیری و کارایی بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. سرورهای ML از فناوری های نوآورانه در محاسبات مانند ابزارهای ساده مدیریتی و ذخیره سازی، دسترسی از راه دور و کاهش مصرف انرژي در نهایت باعث کاهش هزینه های مالکیت می‌شوند. پشتیبانی از مدیریت ساده و یکپارچه، سرعت بالا در ارائه راه‌حل‌ها، تأمین امنیت و اطمینان‌پذیری بالا در این سرورها، باعث افزایش کارایی کارمندان می‌شود و در نهایت به امور سرعت می‌بخشد.
خرید سرورهای ML-خرید سرورهای ML-خرید سرورهای ML
برای خرید سرورهای ML لازم است موارد استفاده از این نوع سرورها و به عبارت بهتر اینکه سرورهای ML HP برای چه محیط هایی مناسب هستند، را بشناسیم:
کسانی که نیاز به ساده‌ترین پیکربندی با کمترین بودجه دارند.
محیط‌های کاری که پاسخگویی امن و با کیفیت، در اولویت کاری است.
ادارات و دفاتری که از PC به جای سرور استفاده می‌کنند.
محیط‌های کاری که نیاز به دسترسی به فایل، اینترنت و پرینت به صورت اشتراکی دارند.
کسب‌و کارهای دارای شعب و دفاتر راه دور
افرادی که نیاز دارند با حداقل مصرف برق و انرژی و نیز هزینه‌های نگهداری، شبکه کاری خود را راه‌اندازی کنند.
قیمت سرورهای ML
خرید سرورهای ML
سرورهای ML ، مدل‌های پایین هم دارد و در نتیجه برای محیط‌های کاری مختلف با هر میزان بودجه‌ای می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. سرورهای ML Server HPE Proliant نسبت به قیمت مقرون به صرفه ای که دارند، عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهند.
خرید سرورهای ML-خرید سرورهای ML-خرید سرورهای ML

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
در صورتی که نیاز به مشاوره دارید از طریق زیر اقدام نمایید. همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس حاصل می‌کنند.

مطالب مرتبط

Cloud-computing
مقالات
mona hashemi

فناوری ابری

مفهوم تکنولوژی ابری و رایانش ابری پیشرفت روزافزون تکنولوژی، باعث شده است که فضای ابری به عنوان جایگزینی برای فضای سنتی به خصوص در دهه

ادامه مطلب »