شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت

تأمین و راهبری تجهیزات امنیتی F5- Fortinet و تجهیزات ذخیره سازی HPE

021-76871880
سبد خرید ( 0 مورد)

انواع کارت شبکه 331flr

کارت شبکه 331flr

جدید ترین کارت شبکه 331flr

کارت شبکه 331flr

کارت شبکه 331flr

کارت شبکه اچ‌پی 331FLR  (HPE Ethernet 331FLR Adapter)

کارت شبکه 331flr

زمانی که از کارت شبکه صحبت می‌کنیم با اصطلاحاتی برخورد می‌کنیم که لازم است با مفهوم آن‌ها آشنا باشیم.

  • LOM : منظور از LOM که مخفف عبارت LAN on Motherborad است، کارت شبکه تعبیه شده روی System Board است که بدون نیاز به CPU مازاد و
  • یا اسلات PCI روی برد قرار می‌گیرند.
  • HPE FlexibleLOM technology: فناوری FlexibleLOM فناوری نوآورانه‌ای است که توسط HPE معرفی شده است. فناوری LOM خروجی شبکه را بدون این‌که نیازی به  به‌کارگیری اسلات‌های توسعه سرور باشد امکان‌پذیر می‌ساخت، اما علیرغم اینکه‌ می‌توانستید در صورت لزوم کارت‌‌های شبکه روی اسلات‌های توسعه اضافه کنید، باز هم با محدودیت‌هایی مواجه می‌شدید. کمپانی اچ‌پی با طراحی و عرضه فناوری HPE FlexibleLOM  موفق شد این تکنولوژی را بهینه کند. محل قرار‌گیری این نوع از کارت‌های شبکه در محل خاصی از مادربرد است که عملکرد آن مانند LOM است و تفاوت آن در امکان انتخاب نوع اتصال در هر لحظه است.
  • FLR : یکی دیگر از اصطلاحاتی که به گوش ما می‌رسد FLR است که مخفف عبارت FlexibleLOM Rack است و به کارت‌های شبکه‌‌ای گفته می‌شود که در سرورهای رکمونت قابل استفاده است و محل قرارگیری آن به صورت یک کارت از پشت سرور روی سرور است که پس از قرارگیری رو برد، پیچ می‌گردد.

کارت شبکه 331flr -کارت شبکه 331flr -کارت شبکه 331flr

 

توجه داشته باشید که همان‌طور که FLR بیانگر FlexibleLOM برای سرورهای رکمونت است، FLB نیز بیانگر FlexibleLOM برای سرورهای تیغه‌ای (Blade) است.

آداپتور HPE Ethernet 1Gb 4-port 331FLR یک راهکار تک تراشه را در فرم فکتور FlexibleLOM ارائه می‌دهد که از یک چیپ چیپ اترنت نسل جدید برخوردار است که می‌تواند تا سرعت GbE 10در انتقال اطلاعات شبکه ارتقا پیدا کند. طراحی این کارت  FLR به گونه‌ای است که بر روی سرورهای رکمونت نسل 8 به بعد می‌‌تواند نصب شود. هم‌چنین عملکرد با full line-rate را در تمام پورت‌های با مصرف برق کم ارائه می‌دهد. HPE 331FLR برای مجازی‌سازی، امنیت‌، تلفیق سرور‌، تقسیم شبکه و سایر برنامه هایی که به حداکثر توان و تراکم پورت نیاز دارند، ایده‌آل است. توان کل یکپارچه 4 گیگابایتی نیاز مشتریانی را که خواهان پهنای باند هستند‌، برآورده می کند.

کارت شبکه 331flr کارت شبکه 331flr کارت شبکه 331flr

HPE 331FLR از ویژگی های پیشرفته ای مانند قابلیت ارسال و دریافت در حجم وسیع، تحلیل و تقسیمات TCP ، برچسب گذاری VLAN ، MSI-X ، jumbo frames ، IEEE 1588 ، HPE Sea of Sensors 3D و ویژگی های مجازی سازی مانند VMware NetQueue و Microsoft VMQ پشتیبانی می كند. پشتیبانی از فناوری 3D HPE Sea of Sensors ضمن کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه‌ها ، کارایی سرور را افزایش می دهد.

  • FLexibleLOM قابل تعویض امکان ارتقای آسان از 1گیگابیت اترنت به 10گیگابیت اترنت را فراهم می‌کند.
  • برای حداکثر توان عملیاتی و تراکم پورت بالا طراحی شده است.
  • یک سرعت انتقال کامل و full duplex حداکثر 8 گیگابایت بر ثانیه در هر آداپتور ارائه می‌دهد که عملکرد شبکه را ارتقا می‌بخشد که باعث بهبود زمان پاسخگویی و رفع گلوگاه ها می شود.
  • بهینه‌سازی شده برای سرورهای مجازی
  • قابلیت پشتیبانی از بوت شدن سرور یا Client در بستر شبکه بدون اینکه نیازی به یک سیستم عامل محلی وجود داشته باشد (Preboot eXociation Environment) که به اختصار PXE گفته می‌شود.
  • قابلیت پشتیبانی از سیستم HPE Active Health و در نتیجه مشاهده و ثبت هر تغییری در سخت‌افزار و پیکربندی سرور را امکان‌پذیر می‌سازد. ضمن آن‌که کاربر قادر خواهد بود با کسب اطلاعات دقیق، اشکالات را شناسایی نماید و برای رفع عیوب سرور به سرعت اقدام نماید.
  • برخورداری از مجموعه‌ای برنامه‌های پیکربندی تحت سیستم‌عامل‌ها گوناگون که امکان تشخیص اولیه را برای کاربر فراهم می‌سازد و کاربر می‌تواند پیکربندی دلخواه خود را انتخاب نماید.
  • قابلیت پشتیبانی از حسگرهای HPE که مجموع آن به 32 حسگر می‌رسد. به عنوان نمونه سنسورها قادر به مشاهده فعالیت حرارتی در سرور به صورت اتوماتیک هستند. با افزایش حرارت بیش از مقدار مجاز، این حسگرها قادرند میزان چرخش فن را زیاد کنند و برای کاهش مصرف انرژی، تنظیمات دیگری را اعمال نمایند.

کارت شبکه 331flr کارت شبکه 331flr کارت شبکه 331flr

یکی از پرکاربردترین کارت‌های شبکه FLR مدل 331FLR است که با پارت‌نامبر 629135-B22 عرضه شده است. که با برخورداری از 4 پورت 1000/100/10 گیگابیت اترنت، با سرورهای رکمونت نسل 9 مدل‌های DL20، DL360 و DL380 و نسل 10 مدل DL120، DL160، DL180، DL325، DL360، DL380، DL385، DL560و DL580 سازگاری دارد که در فرم فکتور Plug-in card به بازار عرضه شده است و پروتکل مورد استفاده برای انتقال دیتا در این کارت شبکه، گیگابیت اترنت، فست اترنت و اترنت است.

 

شرکت فنی مهندسی ساپرا صنعت تامین کننده انواع کارت شبکه سرور اچ پی

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email
در صورتی که نیاز به مشاوره دارید از طریق زیر اقدام نمایید. همکاران ما در کمترین زمان با شما تماس حاصل می‌کنند.

مطالب مرتبط

Cloud-computing
مقالات
mona hashemi

فناوری ابری

مفهوم تکنولوژی ابری و رایانش ابری پیشرفت روزافزون تکنولوژی، باعث شده است که فضای ابری به عنوان جایگزینی برای فضای سنتی به خصوص در دهه

ادامه مطلب »